Hårda mjuka män

Jag var på besök hos min son i Oslo och där besökte vi en park med en massa statyer föreställande män i olika situationer. Jag blev berörd av flera av dem. Det är sällan man ser män avbildade på det viset.


Det fanns massor av olika men jag har lagt ut två motsatser.

För övrigt var det ett underbart möte med min son där vi kunde vara tillsammans och umgås under ett dygn.

Livet hemma lunkar på och jag har lyckats över förväntan med mitt företag. Brukar skoja och säga att "Tur att det är kris annars hade jag inte hunnit med"................Mmmmmmm farligt att sticka ut hakan....... eller.

Nu är det iallafall jättebra.

Just nu så förbereder jag mig för en resa upp mot Hudiksvall där jag skall hjälpa till och leda en kurs i personlig utveckling. Skall bli skönt att lämna alla "hårda" maskinkonstruktioner att tag och pyssla med hjärta och smärta istället.

Hoppas ni har det bra där ute och får ta del av den stora godispåsen livet är.

Kram



Kommentarer
Postat av: Gunilla

Men va kul att se att du bloggat!

Fina bilder/statyer!!! Whaow!

Kul att det går bra för dig med företaget, och att du balanserar det med personlig utvecklings-grejset, åh vad härligt.

Tack för din kommentar på min blogg :D

Har precis fått till formen på Shinto.

Ha det gott med allt du tar dig för!

Kram!

2009-06-24 @ 23:02:29
URL: http://gunzans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0