Ett måste till?????

Jag vill gärna skriva i min blogg och komma med klokheter och andra intressanta inlägg. Men........ ibland har jag ingen lust.
Sen tänker jag. Om jag nu har en blogg så skall den väl uppdateras så att de eventuella människorna som är intresserade får något att läsa.
Det är märkligt hur man skapar krav på sig själv hela tiden. Och ingen finns att skylla på.

Livet just nu är sådant att jag står inför en stor förändring och den tar upp en stor del av min tillvaro. Vet inte ännu hur det blir men jag återkommer när det är mer än spekulationer.

Kramar till alla vackra människor.

Kommentarer
Postat av: Lallis

Det låter onekligen lite..spännande det där. ler

Och så tycker jag att du gör HELT rätt, Ulf.

För vad är det för mening med att tvinga sig att skriva om man inte har lust?

Då försvinner ju "skrivarlusten" ännu mer skulle jag tro.

KRAM på dig och ha det härligt!

/Laila

2008-09-17 @ 17:54:48
URL: http://laila.nolvi.se
Postat av: Gunilla

Intressant med Förändringen.

Gott att se att du skriver att du inte har nåt att skriva om. Det är ju också att blogga.

Kram!

2008-09-18 @ 13:17:54
URL: http://gunzans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0