Jag har vunnit!!!!?

Ja, Ja jag har nästan vunnit. Hade en go helg med mina Braves-kompisar. Mycket roligt hade vi och bl.a körde vi gokart. Gick in med känslan att det blir nog som det brukar . Jag tror att jag skall vinna och sen hamnar jag vid sidan av banan och ser sen någon annan ta min plats högst upp på tronen. Men denna gången höll jag mig kvar och kom tvåa totalt, 2 ynkliga tiondels sekund efter. Så jag tycker att jag har vunnit......... iallafall lite i min värld.
Ha det gott mina vänner

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är väl bra att gå ut med att vinna.

:)

Än att inte göra det...

För Tankens Kraft är enorm, ju.

Hur blir det om någon fler har samma tanke?

;)

Grattis iaf!

2008-09-04 @ 23:26:45
URL: http://gunzans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0